Fredag

I fredags var Corona äntligen feberfri efter 3 dagar med 40 graders feber. Hon var trött men som sagt feberfri! Vi var hemma hela dagen så hon fick återhämta sig i lugn och ro.
Jag bakade en tårtbotten till Daniel som han skulle göra en tårta av till Fenix. Jag gjorde även chokladbollar och bakade en chokladmoussetårta med tre olika sortes choklad. Mikael kom förbi och fikade och hade med sig paket till Fenix, en tornkran. Det var riktigt populärt. Daniel slutade tidigt och kom oxå hem och fikade med oss. Det vart lite lek ute för barnens del, Corona fick ta det lite lugnt !
 
Stor tårtbotten
Chokladbollar
 
Paket från Mikael
Montering
 
Corona myser hos farbror
Fika är gott!
 
 Lek ute
Trött gullfia
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0