Fortfarande sjukstuga

I morse var Corona lite piggare men efter en liten sovstund så vaknade hon upp igen med 40 graders feber som hållt i sig över hela dagen, det är så synd om henne. Innan sovstunden hann jag i alla fall göra en vitchokladmoussetårta tills imorgon.
Dagen har i övrigt varit en repris av gårdagen, Corona har mest legat på mig och sovit med undantag för ett tillfälle. Vi låg och tittade på film allihopa, Corona låg och sov bredvid mig, efter ett tag hör jag ett snusande från Fenixs håll och då har han oxå somnat, hihi sötnosarna!
Båda barnen är nu nattade, hoppas Corona är bättre i morgon. Får väl avvakta tills på fredag innan vi ringer barnläkarstationen i alla fall, det är kanske den klassiska 3-dagarsfebern.....
 
Läser reklam
Vilar på bror sin
Chokladbotten med mandelmassa i
Vit chokladmousse
Lek ute medans Corona sussar
 
Sliten tjej
 
 
 
 
 
Sötaste änglarna!
 
 


Kommentarer
Carina Ohlsson

Stackars liten, hoppas hon blir bättre snart

2012-08-18 @ 08:58:03
URL: http://carinaocasper.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0