Fenixs kalas

I går hade vi kalas för Fenix här hemma. Fenix fick massa besök och paket. Det vart fika och en massa bus för barnen, härligt, precis som det ska vara.
Det finns inte så mycket att srkiva förrutom att Fenix hade en toppendag!
Tack alla som kom och firade Fenixen!
 
Fenixs flaggspel som han och jag beställde förra veckan
 
Servetterna matchar!
Chokladmoussetårta med tre olika sortes mousse
 
Daniels grävmaskintårta
Bullar och muffins
Kakor till småttingarna
Kakor
Chokladbollar
Dricka
 
 
Fika
 
 
 
 
Lek och bus
 
 
 
 
 
 
 
 
Corona och Pyret
Fenix och Pyret
 
Hälsar på hos Kalle
Fina familjen
Fenix och Elvira
Corona hälsar på hos Kimmo
Presenter
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0