En liten sjukling

Sent på måndagskvällen vakna Corona med 40 graders feber. Febern höll i sig även tisdagen, stackars mammas tjej! Hon har mest sovit hela tiden vilket är bra! Vila är ju bästa medicinen. Dock ville hon mest ligga på mig och sova så jag har ju inte fått speciellt mycket gjort. En sväng sov hon i vagnen i alla fall och då passade jag och Fenix på att gå ut och leka tillsammans.
Jag bakade i sig kolakakor och chokladmuffins, dem vart väl inte världens vackraste då jag gjorde dem med en Corona hängandes på mig under tiden så jag hade ju bara en arm fri, men men dem var goda i alla fall och det är ju viktigast!
När Daniel kom hem fick han ta Corona en stund så gick jag och Fenix ut och plockade vinbär.
 
 Trött och febrig tjej
 
 
 
 Glass
 kolakakor
 Lek ute
 
 
 
 
 
 
 Filmmys
 
 
 Muffins
 
 Vilar på lillasyster i magen
 Vinbärsplockning
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0