30-årsfest ala surprise!

 I lördags startade morgonen som vanilgt med mys i sängen med Fenix och sedan frukost när Corona vaknat. Vi städade av och tvättade lite här hemma. Den här dagen skulle jag få en överraskning som det stod om i kortet som jag fick av Daniel på min födelsedag.  Vid 12 åkte jag in till norrtälje. Jag gick in på H&M för att köpa hårnålar och sedan fortsatte jag till Frisk & Skön där jag fick en timmes massage, en timmes ansiktsbehandling och tillsist en makeup lagd. Det var toppenskönt!
Jag åkte sedan hem till mamma och pappa där jag bytte om, jag skulle ju vara ombytt när jag kom hem.
När jag kom hem så hade Daniel och Fenix klätt upp sig, jag vart ledd upp till logen där massa underbara nära och kära väntade, det var en överaskningsfest för mig! Kimmos band spelade ja må hon leva när jag kom. Det vart fördrink och sedan hade Marie-Louise gjort smaskiga smörgåstårtor av diverse sorter. Jag fick alkoholfritt vin men dem andra bjöd på "riktig" dricka. Det vart även vanlig tårta efteråt, så gott så!
Det vart sedan en pause då barnfamiljerna gick hem till sina sovställen hemma hos oss och hos famor och farfar och nattade sina barn.  Fenix och Corona sov hos famor och farfar.
När det var klart så började bandet spela, det var mycket rockmusik från 8o-talet, utmärkt! Det dansades och vi fick vara med och sjunga oxå, det var verkligen superkul!
Vid tolvtiden rundades musiken av för att inte störa grannarna så mycket.
Tack alla de som varit inblandade i detta på ett eller annat vis, jag har fått ett minne för livet! Ett extra stort tack till min älskling Daniel, älskar dig och tack för allt!
 
Då jag inte var förberedd på detta så hade jag inte med mig kamerna och batteriet i telefonen var svagt så blixten fungerade inte, därför är många bilder suddiga. Jag har fått en del bilder av Carina och Jeppe och därför kommer bilderna lite huller om biller, men men.....
 
 På väg hem från behandlingarna
 Surprise!
 
 
 
 
 Corona är med och levererar tårtan
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snygging
Goda smörgåstårtor
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tårta
 
 
 
Mina tjejer!
 
Bandet
 
 
 
Grabbarna sjunger
 
Vi kan oxå!
 
Daniel i farten
 
 
Provar basen
 
Söta Alvin
 
 
 
 
Dans med Henkan
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0