30 år

Jaha, för 30 år sedan var man bara en liten plutt och nu 30 år senare har man själv två stycken pluttar och en tredje på väg, vart har tiden tagit vägen?
Min 30-årsdag vart en toppendag med nära och kära. Farmor och farfar kom hit och åt lunch, vi bjöd på ost- skink- och broccolipaj med sallad och efter det kaffe och cheesecake med apelsin- och passionsfruktsås. Jag fick en jättefin blomsteruppsättning och pengar, tack snälla!
Fenix ville följa med farmor och farfar hem så det fick han. Daniel åkte ner och fixade lite med båten medans jag hade en mysstund med Corona ute i solen.
När Daniel kom tillbaka åkte vi ner till stranden där Corona fick bada. Sedan åkte vi hem igen och fixade med middagen. Middgassällskapet bestod av mormor, morfar, morbror och Therés. Jag fick mer fina blommor, pengar och presentkort, tack snälla! Till middag blev det porterstek, potatis, sås och kokta grönsaker. Till efterrätt vart det samma som till lunch!
Av Daniel vet jag vad den ena halvan av presenten är, på lördag ska jag få massage, ansiktsbehandling och sminkning och sedan ska jag åka hem och möta honom iklädd finkläder som lämpar sig på en uteservering.....sedan ska vi tydligen utgå härifrån och göra något, är så nyfiken!
Kvällen spenderades sedan i sängen med älsklingen och en film!
Tack alla för att ni gjorde min 30-årsdag till en toppendag! Förrutom det firandet jag fick av familjen här hemma så vill jag tacka alla 46 stycken som grattat mig på facebook samt alla som skickat meddelanden, det värmer!
 
 
Lunch
Fina blommor
Ute och myser med prinsessan
 
 
Bad på stranden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mys med mormor
 
Middagen
 
Smaskigt med ärtor
 
Present från bror och Therés
Från Daniel
Mina kort
Mina blommor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0