Torsdag

I går åkte jag och Corona till Marie vid halv elva tiden. Marie klippte Jenny så jag passade Linnéa och Alexander en stund medans Jenny vart fin i håret.
Vi hann med lite fika efter friseringen oxå, väldigt trevligt!
Vi åkte sedan i samlad trupp ner till dagis och hämtade upp våra grabbar och sedan skildes vi åt.
Våra nya grannar, fåren, har nu blivit utsläppta och barnen ville väldigt gärna hälsa dem välkomna! Corona skratta så hon kikna när fåret kom fram. Dem är fortfarande lite rädda och det var bara en som vågade sig fram men det blir nog bättre när lammen blivit lite större.
Båda barnen somnade vid halv sju och jag och Daniel tog då ett bad tillsammans och sedan vart det lite mackor framför tv:n.


Corona, Linnéa och Alexander

















Fenix ville äta soppa vid hans borde igår



Vart är fåren?


Nu kom det ett

Klappa

Små cyklister

Fotbollsproffs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0