Tisdag

Idag efter Coronas sovstund och lunch så åkte vi in till Kim och Tony för att titta på tvillingarna Roxy och Nikki. Åh, så söta och små dem var! Roxy hade två hjärtfel vid födseln och är opererad och nu återställd igen, vilken liten fighter! Ärret var så himla fint, kommer knappt synas när hon blir stor.
I och med att Roxy var dålig från början så var dem i karantän från andra så att hon inte skulle bli sjuk och sedan har det tagit tid med operationen och så, så vi har inte hunnit träffat dem förrens nu.
Corona såg ut som en jätte i jämförelse med dem här små 3-månaders prinsessorna!  
Jag vart bjuden på jättegott kaffe och nybakad sockerkaka, corona tyckte oxå att sockerkakan var toppen!
Tack snälla för en trevlg fikastund!
På vägen hem hämtade vi upp Fenix.
Nu ligger båda knattarna och jag ska ta och hoppa in i duschen, Daniel är ute och pysslar lite!


Lilla pluttan





Storebror hjälper till

Glad tjej på väg in till tvillingarna

Roxy och Nikki

Jätten Corona med småtjejerna

Smask

Nikki har somnat

Trött Roxy sussar på fina mamma Kim!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0