Onsdag

I onsdags åkte jag och Corona iväg på lite mamma- och bebisfika hemma hos Marie. Jenny, Erika, Linda och Tessan var oxå där, skojigt! Corona, Alexander och Linnéa är lite öldre än dem andra bebbarna så dem lekte på golvet. Corona var lite nyfiken på dem mindre bebbarna och kröp fram till deras bilbarnstolar och klättrade upp och kikade lite!
Det vart mycket prat och gott fika, trevligt som alltid!
På vägen hem hämtade vi upp våra stora troll från dagis. Corona somnade som en stock när vi kom hem och Fenix och jag lekte ute i det härliga vädret!
Farmor kom förbi på kvällen, hon hade köpte en cykelhjälm till Fenix, perfekt då han vuxit ur den han hade förra året. Jag som har så litet huvud kunde oxå självklart ha hjälmen, hihi!


Morgonlek

Lek hemma hos Marie

















Hemma och ute i det härliga vädret







Fenixs hjälm

Lyse i bak



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0