Onsdag

I går vart det mycket gjort här hemma. Först var jag och Corona och handlade lite i gräddö. Medans hon sedan sov så städade jag av här hemma, tvättade och bakade hallongrottor och kolakakor. När hon sedan vaknade så åt vi lunch och sedan lite mys innan vi hämtade upp Fenix igen.
Det vart lite utelek hemma och sedan middag. Daniel kom hem lite tidigare så han i alla fall hann mysa en stund med barnen.
Straxt innan klockan sju var barnen nattade ochJenny kom och hämtade mig och vi åkte till Anna på ett tupperwareparty. Det vart jättetrevligt. Mycket prat och gott fika. BEställde glas med lock till som man kan sticka ner sugrör i, perfekt för barnen i sommar för att slippa getingar. Beställde även en burk att ha vällingen i.
Jenny släppte av mig på vägen hem igen, perfekt! 
Jag och Daniel kikade på Grey´s anatomy innan det var dags för sängen.  


Busunge

Ute och leker













Inga häder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0