Lunchbesök

Idag var det dags för dagis igen, det gick jättebra att lämna! Fenix klättrade i väg upp på berget för att hämta vatten på en gång! Hihi, det skulle bli geggamoja!
När jag kom hem städade jag av lite samt tvättade en maskin med tvätt.
Halv tolv kom Carro hit och åt lunch med mig och Corona. Det vart vinmarinerad rostbiff, potatissallad och Caesarsallad. Jag hade bakat chokladcupcakes med vitchokladtopping som vi fikade med efter. Det är alltid lika trevligt och mysigt när Carro kommer. Det vart en massa prat. Vid halv två så åkte jag ner till dagis och hämtade Fenix. Corona var kvar här hemma med Carro under tiden, perfekt, då slapp jag släpa med henne.
Corona fick vila middag när jag kom hem igen. Carro vart kvar en stund till och det vart mer prat!
Tack gumman för en supermysig lunchdate!







Lunch

Cupcakes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0