BVC

Idag åkte jag och Corona och lämnade Fenix på dagis. Han sken upp som en sol när han fick syn på Isak, och Isak ropade på Fenix när han fick syn på oss utanför staketet, så söta killar! Dem började leka på en gång!
Jag och Corona åkte vidare till BVC, det var dags för 10 månadersbesöket hos läkaren. Det gick kanon! Hon hade med sig en praktikant idag som oxå fick känna och klämma på Corona. Corona trivdes som fisken i vattnet, dubbel uppmärksamhet är dubbelt så bra!  
Damen har gått upp 760 gram på 2 månader och väger nu 8425 gram. Det är 2,25 kg mindre än vad Fenix vägde i samma ålder. Hon ligger en bit under kurvan men följer fortfarande sin egna lilla kurva under den ursprungliga.
När vi kom hem fick damen lite mat och nu sover hon gott ute i vagnen.  


I väntrummet









Mammas prinsessa

Det är skoj på BVC


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0