Torsdag, fredag!

Corona och jag åkte in till norrtälje i går och uträttade lite saker. Först handlade vi på flygfyren, efter det åkte vi till granngården för att handla hundmat. Efter det åkte vi ner på stan där vi var på babyproffsen och handlade refillers med påsar till soptunnan, vi hämtade även upp ett paket på posten och sist så hhandlade jag en ansiktsrengöring av Carros syster på Ditt vackra jag! Jag beställde även en tid för ansiktsbehandling, jag har ju fått det i födelsedagspresent av Carro, ska bli så skönt!
Vi tankade bilen innan vi åkte hem oxå. Vi tog bilen ner till dagis då det spöregnade och hämtade upp lilleman. Båda barnen sov sedan middag och jag la mig på soffan en stund. När Daniel kom hem var det middag och sedan lite lek innan jag tog ett bad med Fenixen.
Idag vaknade Fenix halv åtta och Corona sov till klockan tio, vilken liten sovkorv! 11½ timmes sammanhängande sömn, helt otroligt!
Carro kom hit vid halv tolv med lunch, kycklingsallad, det vart en hel del prat, alltid lika trevligt och mysigt! Daniel skulle iväg på kryssning med jobbet idag så han åkte med Carro till norrtälje efter lunchen och fikat. Perfekt, då slapp jag packa in barnen i bilen och köra honom.
Nu har vi kommit hem från farmor och farfar, vi har ätit middag där, jag och barnen. Mikael, Emma och Vanessa var ocå där, jättetrevligt! Vanessa och Fenix har busat massor! Fenix har så roligt med henne, fast han kan bli lite hårdhänt och lite väl kramig ibland. Han kramas vare sig Vanessa vill eller ej! Hihi, tokungen Fenix!
Jag ska snart lägga Fenix och sen kan jag tänka mig att Daniel dyker upp om en stund.
Imorgon ska vi till centralbadet och få hotstone massage! Vi firar ju våran 2-års förlovningsdag på söndag ´men då är det ju stängt så vi passar på imorgon istället. Massage och middag blir det.
Mormor och morfar kommer hit och ska vara med Fenix, Corona får följa med mig och Daniel!

Redo för dagis igår

Handlar på flygfyren

Trött tjej

Trött kille



Mys med mina änglar







Läser båttidning med Carro

Glad tjej som tokskrattar, hon log för första gånger för ungefär 2 månader sedan och i onsdags började hon skratta, så mysigt!

Vanessa och Fenix äter glass

Vår prinsessa





Bus för fulla muggar










Påklädd och på promenad med Embla på kvällen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0