Inflyttningsfika

Efter en mysmorgon i sängen med Daniel, båda barnen och en film så gick vi upp och åt frukost och gjorde oss i ordning. Vi åkte sedan in till norrtälje och Ö&B där vi handlade lite. Vi åt sedan lunch på Daisys. Mätta i magarna åkte vi vidare ut till landet där vi matade mammas och pappas katter eftersom dem är hos min bror och Therés i Malmö och hälsar på.
Vi åkte sedan tillbaka in till norrtälje och handlade på flygfyren och efter det åka vidare till Carina, Stefan och Casper. Dem har flyttat till en annan lägenhet och hade inflyttningsfika. Fenix och Casper busade runt som bara den medans vi vuxna och Corona satt och fikade. Det var jättetrevligt och deras lägenhet var kanonfin!
På eftermiddagen åt vi middag hos farmor och farfar.
Nu ska Daniel och Fenix hoppa ner i badkaret och jag och Corona ska kika på tv lite.

Gull

På Daisys

Åh vilken tid det tar, var är min mat?

Smaskens

Trött tjej på Daisys

Lilla minihanden

Matar pappa



Tröttmössan

Handlar

Gratisbanan på flygfyren

Handlar med pappa

På Caspers rum

Söta Casper

Glad tjej



SItter och pratar

Grabbarna tar en fika

Fenix lånar Caspers säng och sitter och läser lite

Trött tjej hemma igen


Kommentarer
Carina

härliga bilder =)

tusen tack för att ni kom

2011-09-19 @ 10:38:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0