Onsdag

Efter en lång väntan så klev Corona upp  tio över tio igårm efter 12 timmar och 40 minuters sömn. Vilken lite sovkorv!
I går kom farmor förbi en sväng, hon hade köpt en overall och fodrade stövlar till Fenix, tack snälla!
Daniel kom hem vid halv fem tiden och då väckte vi Fenix som sovit middag. Det vart kalops till middag och sedan fixade vi lite med mitt skrin som jag ska göra.
För ovanlighetens skull vaknade Corona kvart över fem i morse för att äta lite, hon somnade sedan om och sover fortfarande. Jag har kört ner Fenix till dagis, sista dagen den här veckan, sen är han ledig till på tisdag!
Fenix har börjat prata så otroligt mycket, han kan nästan alla namn på sina dagiskamrater och fröknar, så duktig! Han använder sig av hela meningar nu och man ser hur roligt han tycker det är att bli förstådd!
Klockan tio ska vi åka bort till Marie i mammagruppen och fika lite, får se om Corona vaknar självmant eller om jag får väcka henne.

Mammas glada prinsessa














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0