Måndag, tisdag

I måndags var jag och barnen hemma hela dagen och hade det mysigt, det var jättetrist regnväder så det vart inomhuslek. När Daniel kom hem från jobbet var han febrig igen. Vi åt middag hos farmor och farfar igen.
Kvällen vart lugn då Daniel var dålig.
I går var Daniel hemma från jobbet. Jag lämnade Fenix på dagis på morgonen och sedan åkte jag ch Corona till BVC där hon fick sina tre-månaders sprutor, en i vardera låret, hon var så himla duktig!
Nu har hon blivit en lång tjej 61,5 cm. Vikten är nu 5805 gram. Hon hade ökat lite dåligt i vikt, 135 gram på 2 veckor men så länge hon går upp är det bra! Hon blir kanske lång och smal som jag. Det är roligt att jämföra våra barn som bebisar, Fenix var 3,5 cm längre och 1,9 kg tyngre vid samma ålder, hihi, lite skillnad!
På eftermiddagen gick jag och Corona och hämtade Fenix på dagis, han ville som vanligt köra vagnen. När vi kom hm vart det mellis och sedan sovstund. Jag, Daniel och Corona tittade på film och tog det lugnt i soffan.


Glad tjej redo att åka till BVC

I väntrummet

Väntar på att få stick i låren

På väg att hämta bror




Duktig storebror kör hem Corona





Myseftermiddag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0