Lördag

I lördags åkte Daniel och Fenix iväg på en mässa med massa maskiner i märsta. Jag och Corona åkte med mormor och morfar in till min farmors lägenhet för att tömma den ytterligare. Vi åt lunch och fikade där oxå innan vi åkte till farmor på äldreboendet. Vi gick ut på en promenad med henne. Hon fick hålla i Corona en stund och det tyckte hon var mysigt, hon log så! Pappa håller på att ordna med ett boende i norrtälje, vore ju toppen för då kan man hälsa på oftare.
Jag kom hem igen straxt innan sex. Klockan sex var det kräftskiva hos farmor och farfar, Anna och Mikael kom oxå dit, trevligt! God mat och trevligt sällskap.

Corona ligger på mattan medans vi andra plockar i lägenheten



På promenad











Hos farbror

Fenix pratar med kräftan

Glass!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0