Höstfest

I går var jag inte heller så pigg. Febern är som sagt borta men jag känner mig snurrig i huvudet och lite seg. Det ger väl med sig snart!
I går eftermiddag var det höstfest på dagis och när jag och Corona gick för att hämta Fenix så vart vi bjudna på soppa som barnen gjort samt nybakat bröd ute i solen, härligt! Fenix åt oxå en macka och sedan sprang han mest runt och busade och lekte medans jag och Corona slog oss ner en stund och pratade lite med dem andra föräldrarna. Jenny och Lena var där från föräldragruppen. Trevligt!
När Daniel kom hemåkte han direkt ut i skogen och hjälpte sin pappa att ta hem lite ved. När han kom hem vart det middag.
I går fick Fenix sova i sin nya säng och det gick toppen, han sov till tjugo över sju i morse. Corona har ändrat sin sömn lite. Hon vaknar vid 7-8 istället för 9-10. Antagligen växer hon nu och behöver mer mat men 10 timmars sömn för en bebis är ju oxå jättebra. Hon somnar då istället om i vagnen när vi går till dagis. Nu ligger hon kvar i vagnen och sover.
Blir en lugn dag i dag oxå då jag inte riktigt känner mig 100.


Nybadade pojkar


Gullplutt

Fått smörgås på höstfesten


Lite dricka

Mammas plutta


Kommentarer
Carina Ohlsson

Kul, har han också en växa säng nu?

Casper sover mycket bättre i den än vad han gjorde i spjälsängen så det är skönt =)

2011-09-29 @ 08:49:03
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0