Fredag

I fredags började daniel jobba lite senare så då hann han och fenix mysa lte på morgonen. Dagen rullade på med lek och promenader. Jeppe kom ut en sväng mitt på dagen för att lämna tillbaka Mikaels bil som han lånat. Jag hade bakat kladkaka så Jeppe och Mikael fikade här. Fenix fick busa av sig lite med farbror och Corona fick pyssla med Jeppes skägg. När Jeppe åkte igen så fick barnen sova middag.
Det vart ännu en lugn kväll för familjen, mysigt!

Morgonmys med pappa

Leker i hundkorgen

Vi tittar på grävmaskiner på youtube

Lite mellis



Bjuder Jeppe på glass





Jeppe leker med Fenixs kex



Skär kladdkaka

Spelar fotboll med farbror



Pysslar med Jeppes skägg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0