Fredag

I natt har Corona sovit som vanligt, hon somnade straxt efter tio i går ovh vaknade nio i morse. Vi har gått en skön promenad på morgonen och sedan busat. Daniel är frisk och tillbaka på jobbet idag. Fenix ligger nu och sover middag.
Daniel kommer hem om en stund och då ska han mysa med änglarna medans jag åker till norrtälje och får en ansiktsbehandling av Carros syster Johanna, jag fick det i födelsedagspresent av Carro, Ska bli så skönt!

Kollar youtube

Kör syster



Corona är nöjd i vagnen

Sötnos

Tittar när mamma hänger tvätt

Kollar på tv

Traktorlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0