Båten uppe!

I går när Daniel kom hem åt vi middag. Jag hade gjort iordning löfbiff och pressad potatis, lövbiffen stekte jag först och sedan fick den koka i öl, svartvinbärssaft, soya, lagerblad, lök och tomatpuré. Gjorde sedan en sås av fonden. Det vart jättegott och Fenix som är kinkig med maten åt massor, roligt!
Efter middagen åkte vi ner till stranden ocj tog upp båten, Fenix fick åka traktor med pappa och jag och Corona tog bilen.
Daniel joggade en sväng på kvällen och jag tog ett bad med Fenix!
Corona tog som vanligt sovmorgon i morse, jag lämnade Fenix på dagis 8,30 men tog med mig babyvakten. Tio i nio vaknade skruttan.
Vi har varit och handlat och tagit en promenad. Daniel ville ha flygande jakob i kväll så det ska han få.

Halv två hämtar vi upp lilleman igen, mysigt!



Mammas lilltroll



Redo för en traktortur

Grabbarna på väg









Älsklingen tittar med stora ögon när båten lämnar vattnet

Uppe

På väg hem igen





På promenad i morse




Såååå trött, gäääsp

Somnat




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0