Lekrymden

Idag åkte jag, Fenix och Corona in till lekrymden för att träffa Carina och Casper. Våra buspojkar lekte intensivt i 2½ timme. Dem tyckte det var så roligt och det är så skoj att se hur bra dem trivs ihop. Den ena vill ha med den andra när något ska göras, dem följer efter varandra hela tiden och leker fantastiskt bra ihop!
Vi fick i alla fall ett litet stopp på grabbarna mitt upp och leken för att äta lite glass. Dem fick en var sin glass men ville sedan även ha deras mammors halva glassar, hihi!
Corona fick oxå prova lite leksaker och åka rutschkana. Hon somnade dock ganska så snabbt i selen och hängde mest med hela tiden.
Hon vaknade i alla fall en liten  stund så Casper fick krama och mysa med henne en stund, han är så gullig med henne! Han kommer bli en fantastisk storebror när den dagen kommer! 
När vi kom hem åt vi mellis. Daniel kom straxt där efter och även morfar som stannade på fika och tog sedan med sig Embla hem igen. 
Nu på kvällen vart vi bjudna på pizza av farmor och farfar.

Tack Casper och Carina för en rolig och mysig busdag!  


Grabbarna leker









Corona vänder sig mest hela tiden nu!

Spanar in leksakerna







Hon börjar böja upp sina knän under magen lite nu, tränar inför kommande krypning

Den här var spännande









Grabbarna ville oxå vara med

Rutschkanan är populär













Hoppborgen

En trött Corona







Cykeltur



Turas om att köra

Vilken glass ska man ta?






















Casper myser med Corona















Morfar på besök




Kommentarer
Carina Ohlsson

Vilka härliga bilder =) snodde ett gäng =)

Blev bättre än mina =)

Jag lägger upp mina bilder i morgon (lördag)

Och jo tack för en bra dag =)

2011-10-28 @ 20:28:57
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0