Tisdag

Idag har jag och Corona varit och släppt in hantverkarna i mammas och pappas lägenhet igen. Nu ska dem vara klara där!
Jag och Corona tog en sväng på stan under tiden, vi var inne i leksaksaffären där vi köpte filmen Chuggington till Fenix. Han fick se en trailer för den filmen när vi skulle titta på en annan film och har sedan dess tjatat om tåg. Bu äntligen så ska han få göra det!
Har även beställt lite filmer från cdon till honom som förhoppningsvis kommer under veckan.  I går fick han 3 byggare bob filmer så nu kommer han ha att göra ett tag framöver.
Jag och Corona hann handla lite oxå innan vi gick tillbaka till lägenheten och låste dörren efter hantverkarna.
Nu är vi hemma igen. Corona vilar så skönt i sin säng, vi har sköljt näsan med koksalt och sugit ur en massa snor. Hon har även fått näsdroppar så nu andas hon utan bekymmer för tillfället.
Fenix ska hämtas om en stund, mysigt!
Daniel kanske skulle bli lite sen idag, han skulle vänta på någon som skulle köra hem lite sten hit. Vi får se när han dyker upp. Blir nog pastagratäng till middag idag, Fenix brukar tycka att det är väldigt gott!


Mammas glada tjej provsitter Fenixs fotölj





Hos mormor och morfar





















Siier i Fenixs bilbarnstol medans jag monterar Coronas stol i bilen

Fenixs filmer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0