Eftermiddag

Fenix somnade innan huvudet nuddat kudden efter mellis. Jag och Corona hängde i gymmet en stund. Hon kämpar och försöker vända sig från rygg till mage, hon är så duktig men det är ju så svårt! Med lite hjälp av mig så går det bra och hon blir så nöjd när hon kommer upp på mage.
Ärtsoppa och pannkaka vart det till middag. Corona har nu somnat i mitt knä men hon vaknar nog snart. Daniel har varit ute och joggat och ska nu hoppa i badet med Fenix.






Tittar på när pappa och bror leker



Mammas gull







Glader

Försöker vända sig





Med lite hjälp av mamma så kommer man upp på mage!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0