Snorigt

I går kväll så gick filmen cars på tv. Fenix fastnade alldeles trollbunden framför tv:n, vi får väl ta och köpa den filmen åt han.
Corona har haft en jobbig och snorig natt, trots snorsugen ochnäsdropparna har hon vaknat tre gånger och varit täppt, stackars liten. Corona somnade i Daniels knä i morse alldeles slut efter allt vaket i natt. Han tog då en promenad med barnen och Corona sover nu gott i vagnen. Hon är bara snorig,  ingen feber eller så och det är ju skönt.
Jag och Fenix tog sedan en till promenad med Embla, han fick gå hela vägen , han älskar att springa i gegga, vattenpölar och upp i skogen, en riktig liten busunge. Han är rolig att ha med sig, man har aldrig tråkigt! Han pratar och prataroch pratar, jösses vad den här ungen kan prata, det är långa meningar nu!
När Corona vaknar så ska vi in till norrtälje och handla lite och senare i kväll ska vi till Gunte och Lojke på middag, ska bli trevligt!

Myser med mina änglar framför cars filmen



Lilla knubbiscorona!





På promenad med Fenix












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0