Onsdag

Jaha, då är den riktiga kylan här! Frost i morse! Fenix fick på sig sina fodrade ytterkläder i morse, han bryr sig dock inte om kylan som hans frusna mamma gör! Han skuttade så glatt ut på dagisgården och rätt ner i sandlådan med ett stort leende på läpparna, mammas älskling!
Nu är jag hemma i värmen och sitter vid datorn och äter frukost, Corona sover så gott så!
Hon somnade lite senare än vanligt igår. Jag och Daniel satt och tittade på Holland - Sverige matchen. Jag badade Corona vid nio ch efter det fick hon nattmaten som hon vanligtvis brukar toksomna efter. Det visade sig att Corona var en riktig liten fotbollsfantast. Hon skulle inte alls sova utan drack upp sin nattmat och sedan skrattade, pratade och tittade på fotbollen med stort intresse! Gullfia! Hon somnade straxt efter tio i alla fall när matchen var över, hihi!
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, blir troligtvis en lugn hemmadag!


Lilla älsklingen och den stora älsklingen sitter i hundkorgen i bakgrunden

Gott med händer



Mammas gull

På väg till BVC igår


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0