Marknad

Daniel kom hem halv åtta igår. Jag och Fenix hade redan ätit då, det vart lite bus och sedan ett bad med pappa för Fenixs del innan läggdags.
I morse vaknade Fenix halv åtta och Corona fick jag väcka klockan åtta. Tjugo över åtta kom farmor hit och hämtade oss. Vi släppte av Fenix på dagis och sedan åkte vi vidare till marknaden i Rimbo. Corona somnade om som en stock i selen då hon inte fick sova klart i morse utan vart väckt efter "bara" 10 timmars sömn.
Jag köpte en väska och tunnbröd. Farmor köpte bilar, en mössa och en tröja till Fenix, tack snälla! Vi åt lite lunch oxå innan vi åkte hem igen. 
Vi hämtade upp Fenix   på dagis på hemvägen och han ville följa med farmor hem så det fick han. Daniel har jobbat sent på eftermiddagarna nu ett tag så han slutade tidigt idag och var hemma redan runt halv två. Mysigt! I morgon är han ledig!
Vi ska äta ärtsoppa och pannkaka hos farmor och farfar i eftermiddag.
Nu ska jag fortsätta mysa med lilla soltrålen Corona som bara ler och skrattar! Hon är så underbar! Träffade förrsten massor av folk från mitt jobb på marknaden och Corona skrattade, log och pratade med alla, så mysig liten tjej!


Gullet

Myser i Fenixs saccosäck medans jag hänger tvätt



På promenad

Mysig höstpromenad igår

Dricker välling och pillar i pappas hår

Goa, glada tjejen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0