Måndag

I går gjorde vi inget speciellt, vi hade en slappardag hemma. Daniel hjälpte sin pappa i skogen en stund på morgonen. Jag tog en promenad och lämnade av Fenix hos Daniel så han fick åka med i traktorn hem.
Det vart först en fika hos farmor och farfar och sedan en fika hos Lojke.
På kvällen åkte jag in till norrtälje och hämtade Embla och när jag kom hem tog Fenix och jag ett bad.
I morse när Fenix vaknade gicck vi upp och gjorde välling, sen gick vi ner och tittade på Byggare Bob fram tills dess att Corona vaknade halv nio.
Efter frukost och lite plock här hemma så gick vi en promenad. Vi är nu hemma igen och Fenix sitter ute på sin grävmaskin i sandlådan och Corona ligger och äter i min famn.
Blir en lugn dag hemma, ska nog föröka hinna med och bädda rent i sängarna i alla fall.


Mammas stora troll



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0