Lördag

Då har det blivit lördag, det känns som söndag idag eftersom Daniel var ledig igår. Skönt med en extradag! Fenix vaknade runt halv åtta i morse, han kom då in till våran säng och hade famnen full med mjukisdjur, så söt! Han fick välling i vår säng och sedan gick vi upp. Vi har nu ätit frukost och Daniel har åkt iväg ut i skogen för att hjälpa sin pappa en liten stund, dem skulle släpa fram och köra hem lite stockar.
Corona har inte vaknat ännu och Fenix leker med sin grävmaskin och dumper. Lite beroende på när Corona vaknar så kanske vi tar en promenad bort i skogen och ser hur det går för grabbarna. Som sagt det beror på när prinsessan hade tänkt öppna sina vackra blå ögon. Daniel kanske hinner hem igen innan vi hunnit iväg. 
Vi ska senare idag in till norrtläje och titta på vinterjacka till mig. Jag har sålt min Peak Performance jacka. Det var en 4000 kronors jacka med dun i men det var inte riktigt varm tycker jag. Jag fryser ju jämt och måste ha en jättevarm jacka. Man tycker ju att en jacka för 4000 kronor ska vara varm men icke! 
Ska kika lite idag i alla fall och se vad man kan hitta.
Nu ska jag och Fenix leka vidare tillsammans och invänta Corona!  
Corona har förresten börja greppa efter sakerna i babygymmet, hon tar tag i sakerna och drar i dem och smakar lite på dem, så söt!

Mammas prinsessa














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0