Lördag

Då är det lördag och i morse mös jag med Fenix framför cars filmen i soffan. När Corona vaknade så åkte vi in till norrtälje och mötte Daniel som varit iväg på ett ärende på morgonen. Han hade hunnit handla på flygfyren när vi kom in. Vi möttes upp på stan. Det vart ett besök på apoteket för inköp av lite smått och gott och sedan gick Daniel en sväng med barnen medans jag tog foto för mitt nya körkort. Dem blir ju aldrig vidare värst bra dem korten men det vart inte helt katastrof som det brukar bli i alla fall.
Vi åt lunch på landkrabban innan vi åkte hem igen. Jag tog en Caesarsallad, Daniel åt en grillad smörgås och Fenix fick pannkakor och glass. Corona låg och sussade gott under tiden.
När vi kom hem var det sovstund för bernen och Daniel gick ut och fixade lite medans jag rev tapet i hallen.
Vi har nu ätit middag hos farmor och farfar och har precis kommit hem. Ska snart ta mig en dusch, ska bli så skönt!
Fenix har varit så duktig, han har bajsat på pottan i tre dagar i rad och idag kissade han även där!


Duktiga killen!

På järnia i torsdags och letade tapeter



Deras lekrum



Middag i torsdags



Morgonmys med stora trollet



Lunch på landkrabban









Nya körkortskortet, långt ifrån bra men inte katastrof

Mammas skrutt



Mina små kärlekar!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Hej =9

Jag har inte ens hunnit gå igenom bilderna på datorn men vad jag kunde se i kameran så måste jag nog tyvärr hålla med dig om att många bilder blev värdelösa =( Men de är väl vi som är för långsama med att ta bilder ;o)

2011-10-29 @ 22:01:49
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0