Ingen jacka ännu

Fem över halv tio vaknade Corona i morse, då hade hon sovit i 12 timmar och 15 minuter, helt otroligt!
Vi har idag varit och letat jacka. Hittade en som jag tyckte om men då fanns den bara i storlek 40 och 42, det är ju alldeles på tok för stort för mig. Tar jag på mig en sån så ser det ut som om jag är ute och tältar. Får fortsätta jakten imorgon.
Vi har varit och hämtat Embla hos mormor, det vart en fika och en promenad oxå.
Nu har vi hämtat upp Fenix på dagis, han har fått mellis och ligger nu och vilar. Corona ligger i min famn och sussar, så mysigt!
Daniel blir nog sen idag så jag och Fenix äter nog  själva. Det blir tacogratäng idag, vi skulle ha ätit det igår men då vart vi bjudna till farmor och farfar istället. 

Framme hos mormor

Myser i soffan







Redo för promenad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0