Shopping

I går kom farmor och hämtade Fenix på morgonen, dem skulla baka pepparkakor och bullar.
Corona och jag åkte in till norrtäöje och mötte upp Carina. Vi gick en liten shoppingrunda i olika affärer. Jag hittade bl.a Bärgaren till Fenix!
Jag köpte även en klädeshängare till hallen och korgar hit hem, samt en hängare till Fenix som han kan hänga upp sina kläder på. Farmor hade beställt två stycken ljuslyktor och det hittade jag oxå och köpte med hem till henne.
På Ö&B hittade jag en affisch med Blixten och Bärgaren på som jag köpte samt en fotoram att sätta in den i. Fenix vart jätteglad när vi hängde upp den i hans rum!
Det vart lite julklappsshopping till lillkillen oxå, jag köpte två filmer med Båten Elias samt vattenfärger och målarpapper.
Jag och Carina åt lunch innan vi åkte hem, det var en mycket trevlig dag med mycket prat! Tack för trevligt sällskap!
Jag åkte hem till farmor för att hämta upp Fenix och vart där bjuden på nybakta bullar och pepperkakor som Fenix bakat, min lilla ängel är så duktig!
Jag gjorde köttfärssås till  middag och när maten var i magen så hängde Daniel upp hatthyllan samt Fenixs tavla.  


Mammas trolllunge





Trött ängel på morgonpromenad



Glad kille

I norrtälje för att shoppa



Passar på att prata lite med Carina medans vi äter lunch





Fenixs underbart goda bullar som han bakat

Corona på fotjakt









Fenixs bärgare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0