Besök hos gammelfarmor

I går åkte jag och Corona in till norrtälje och hämtade upp mamma och pappa, vi åkte sedan tillsammans till Älvsjö och farmors lägenhet. Vi tog en snabbfika på vägen dit. Vi rensade ur det sista i lägenheten och åt sedan lunch innan vi åkte och hälsade på farmor. Jag hade tgit med mig lussebullar och pepparkakor som Fenix hjälpt till att bakam farmor åt allt med god aptit. Härligt med lite adventfika för henne. Hon höll i Corona en stund och man ser att hon tycker att det är jätttemysigt. På vägen hem somnade Corona gott!
Vi släppte av mamma och pappa i norrtälje igen och åkte sedan hem där Daniel hade lagat mat.
På kvällen fixade jag med dem sista julgardinerna och ljusstakarna, så mysigt! 


Jag och min plutta som får solen i ansiktet

Hos mormor

















Ligger och tar det lugnt i farmors lägenhet







Finklädd

Trötter

Hos gammelfarmor






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0