Onsdag och torsdag

I går fick jag väcka Corona vid åtta-tiden. Fenix var redan vaken då och hade ätit frukost och klätt på sig. Vi åkte och lämnade Fenix på dagis ocg sedan åkte vi vidare till öppna förskolan där vi mötte Jenny, lilla Alexander sov under hela vistelsen. Jag fick se hennes lilla tollarevalp Vilda, så himla söt.
Det vart massa prat och sedan sångstund, Corona var vaken hela tiden och flinade som bara den när namnlåten sjöngs och hennes namn dök upp, hihi! Hon hade tydligen väldigt mycket att prata om oxå, då hon pladdrade mest hela tiden.
På kvällen åt vi middag hos farmor och farfar.
Idag fick jag åter igen väcka Corona fast kvart i tio istället. Fenix fick vara ledig från dagis idag för att vi skulle kunna åka in till lekrymden och busa med Casper. Farmor kom förbi en stund och kikade på busarna oxå!
Det vart en massa bus och sedan en matpause för att orka busa vidare en stund till, dem har så roligt ihop!
Fenix ar bra trött efter 3 timmars lek men han ville i alla fall jag jag skulle svänga förbi flygfyren så han fick se på grävmaskinerna som jobbar där och självklart tar jag en liten omväg med bilen för hans skull!
När vi kom hem somnade han som en stock och Corona somnade straxt därefter i min famn.
När Fenix vaknade började jag med maten som vi nu även fått i oss. Corona har ätit lite gröt och nu somnat i Daniels knä.
Tack Carina och Casper för lekdagen!



Pratar i telefon

Farmor kom förbi oxå

Tågbanan

Pojkarna cyklar








Det finns lite roligt för Corona oxå











Flyga raket


Casper hälsar på Corona



Mer spännande för prinsessan











Hopp!

Bilspelet var spännande idag







Kramar Casper!

Mysigt att vila på Fenix!



Lite energiintag









Corona sover hos Carina

Wiiiie!



Fenix har hittat Casper

I båten

Hej Casper!


Kommentarer
Carina Ohlsson

tack själva för en bra dag

2011-11-24 @ 19:45:16
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0