BVC

Igår kom Fenix hem från farmor vid 14-tiden med 3 påsar lussebullar som han bakat. Hela familjen tog en varsin efter maten och dem var jättegoda!
Idag var det dagisdags igen och klockan 10:45 hade vi tid på BVC.
Det var Coronas 5-månaders besök och därmed sprutdags igen! Det gick kanon med sprutorna, första sprutan sa hon ingenting om, den andra sprutan grät hon ungefär 15 sekunder för och sedan var det över och hon började snacka och skratta! 
Lilla damen väger nu 6835 gram och är 55,8 cm lång. Fenix vägde 8900 gram och var 58 cm lång vid samma ålder. Det är 2 kilos skillnad, hihi, vilken liten tjockis han var! 
Corona ligger något under viktkuran och något över längdkurvan men det är väldigt, väldigt lite åt båda hållen! Mammas skatt är alldeles perfekt!
När vi var klara fick Corona lite mat och vi åkte iväg och handlade skohylla och en klocka till hallen samt lite mat. På vägen hem hämtade vi upp Fenix på dagis. 
Nu sover båda änglarna och jag ska börja med maten, det blir lasagne idag.  


Pappamys igår











Trött tjej i morse på hundpromenad

Vill inte vakna

Roliga saker på BVC, väntar på att Karin ska hämta sprutorna

Shoppingtur

Glad tjej hemma igen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0