Mammaträff

I onsdags så var mammagruppen här hemma. även Lena kunde komma dena gång så nu var hela gruppen samlad, trevligt! Vi började med att ta en promenad med bebbarna och hundarna. Jenny hade med sig en jack russel som hon passade åt en kompis. Embla var mer än nöjd med sällskapet.
Efter promenaden bjöd jag på frallor med lite olika pålägg och sedan en geisha-kladdkaka. Det var en trevlig fikastund med massa prat som vanligt.
Efter träffen åkte vi alla i samlad skara ner till dagis och hämtade våra stora killar! 
I går var det en lugn dag, jag har haft lite hosta och ont i halsen och även lite frossa. Idag mår jag bättre!
Idag blie det troligtvis en tripp till Åkersberga med Carina och Casper. Barnen ska få busa på Lekiz där, det ska tydligen vara som lekrymden fast större!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0