Lekiz

Fenix gick upp vid kvart över sju i morse, vi bäddade då ner oss i soffan och hade det mysigt! När Corona vaknade så klädde vi på oss och åkte in till norrtälje där vi mötte upp Carina och Casper och åkte sedan med deras bil till åkersberga där Lekiz ligger. Fenix satt fram då Coronas bilbarnstol inte fick plats i fram. Fenix var så nöjd och höll nog på att prata öronen av Carina där fram. Jag satt bak  med Corona och Casper.
När vi kom fram hann vi knappt ta av busfröna kläderna innan dem for i väg i alla olika klätterställningar och dylikt. Vilken fart det är på dem små trollen. Småkillarna busade runt som bara den och vi mammor hade fullt upp att följa efter. Dem är så stora och duktiga nu att dem klarar sig bra själva men man vill ju följa efter lite och se att det går bra för dem, hönsmamma som man är! Det är så härligt att se när dem har roligt!
På vägen hem somnade Corona och Casper. Fenix fortsatte att prata öronen av Carina i framsätet, hihi! Han är en riktig liten pladderkvarn!
Tack Carina och Casper för en rolig lekdag!
När vi kom hem fick Fenix äta lite och sedan sova middag. Jag och Corona åkte in till norrtälje och handlade lite samt lämnade Embla hos mormor och morfar,
Nu har vi precis varit hos farmor och farfar och ätit mat, smaskig köttgryta bjöds det på!
Resten av kvällen kommer spenderas i soffan, skönt!


Satte först Fenix i bak medans vi försökte få fast Coronas stol i fram vilket misslyckades

Massa bus






























































































Kommentarer
Carina Ohlsson

Tack själva =) alltid kul att se hur pojkarna trivs =)

Nee då jag har inge skavsår i öronen än i alla fall ;o) så de är ingen fara =)

kram

2011-11-12 @ 09:24:55
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0