Corona 5 månader

För exakt fem månader sedan låg vi inne på BB och jag hade vår lilla nyfödda prinsessa sovandes tätt intill mig i sängen. Den lyckan är helt obeskrivlig och jag har bara varit så lycklig en gång förut och det var när våran prins kom till världen. 
Man borde vara helt slut efter förlossningen men man befinner sig i ett sådant lyckorus att man inte kan sova. Corona är född 00:20 på natten och jag låg mest vaken hela natten och morgonen och bara tittade på vårat lilla mirakel som sussade brevid mig.
Jag är så otroligt lycklig och har haft en väldigt stor tur att just hon kom till oss, hon är helt underbar på alla sätt och vis! 
Grattis på 5 månaders dagen, vi älskar dig!     


Stora tjejen vill mest stå upp nu för tiden





Våra små mirakel






Nästan alltid med ett leende på läpparna





Goda fingrar

Lek och bus är kul

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0