Fikastund

I går gjorde jag en portergryta till middag, Fenix älskar det och trycker i sig hur mycket som helst!
Daniel fortsatte att spackla lite i hallen efter middagen och jag , Corona och Fenix tittade lite på Fenixs nya filmer.
Fenix och jag tände lite ljus i höstmörkret i morse och gosade ner oss i soffan och tittade på Byggare Bob. Det är skönt att Corona sover lite längre så jag får lite egen mystid med lilleman!
När vi lämnat Fenix på dagis så gjorde jag och Corona oss i ordning och äkte till Jenny, där även Marie var och det vart en härlig fikastund på 3½ timme med äppelkaka och hembakat bröd, smask! Jösses vad tiden rinner iväg när man har trevligt, 3½ timme bara försvinner! Bebisarna är i alla ffall väldigt nyfikna på varandra nu och det är riktigt roligt att se hur dem reagerar på varandra!
På vägen hem stannade vi vid dagis och plockad upp Fenix. Hemma vart det mellis och nu sover han middag.
Corona och jag ska mysa ner oss i soffan en stund innan vi börjar med middagen.


Morgonmys men stora trollet



Stoppar i filmen









Corona har nu uppmärksammat sina fötter som är väldigt spännande











Syskonmys





Corona och Alexander








Corona och Linnéa











Fixade lite på nya byrån igår

"Kärleken övervinner allt"





Kommentarer
Carina Ohlsson

Ok då ska jag spana in dom där =)

Nej jag och stefan har ingeta tt dölja =)

Men jag tycker det känn så tråkigt detta =(

De är som att smuttskasta varan.... eller nåt, det kän så =(

Men jag försöker tänka på att det är för casper jag gör detta.

2011-11-01 @ 18:25:34
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
Carina Ohlsson

Ok då ska jag spana in dom där =)

Nej jag och stefan har ingeta tt dölja =)

Men jag tycker det känn så tråkigt detta =(

De är som att smuttskasta varan.... eller nåt, det kän så =(

Men jag försöker tänka på att det är för casper jag gör detta.

Kram

2011-11-01 @ 18:25:44
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0