Torsdag

Då har det blivit torsdag, veckorna går så fort så! Corona är bättre i förkylningen och sover nu hela nätterna igen. När hon var som mest snorig så vaknade hon på natten och behövde näsdroppar!
I går somnade hon vid nio och vaknade vid sex i morse. Hon var dock väldigt trött så fortfarande, hon fick lite mat och sedan somnade hon om igen och sover fortfarande. Tror hon vaknade lite för tidigt för Daniel höll på att stöka i köket i morse när han gick upp.
Fenix vaknade pigg och glad halv åtta. Han är oxå lite snorig och lite hostig på morgonsidan, det blir mycket bättre fram på dan och han verkar inte alls vara påverkade av det, han är samma vilda, glada lilla kille som vanligt! Hoppas bara att han inte smittar Corona igen.
Efter sin välling så hoppade han ner i hundkrogen med Embla och lekte med sina maskiner.
Halv nio lämnade jag honom dagis och han var så glad att få komma dit! I går när jag hämtade honom så kom han springandes mot mig och ropade " Mamma, Mamma! Dagis är roligt!" Hihi, han är så söt. Han ville dock följa med hem och vinkade så glatt till alla och sa " Hej då  dagis" .











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0