Skogspromenad

Efter att vi lämnat Fenix på dagis så tog jag, Embla och Corona en skogspromenad med Jenny och lilla Alexander. Corona sov så gott när vagnen skumpade fram på skogsstigen, Alexander var mer nyfiken och låg vaken och kikade hela promenaden.
När vi kom hem packade jag in Corona i bilen och så åkte vi till norrtälje. Vi började byta en tapetrulle som inte hade samma serienummer som dem andra. Sen åkte vi vidare ner på stan där vi köpe mössa och vantar till Fenix. Införskaffade även lite mer näsdroppar. Corona är mycket bättre nu men det kan vara skönt att ha hemma. Ordnade även med farsdagspresenter oxå innan vi åkte hem igen. Corona ligger i min famn och äter nu. Om en timme ska vi hämta upp lilleman på dagis.
I eftermiddag ska vi hem till farmor och farfar och äta middag.


Stora trollet

Corona äter upp mamma

Pappa har kommit hem


















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0