Julmarknad

I morse gick familjen en liten morgonpromenad, farmor följde oxå med, vi fikade hos farmor och farfar innan jag och barnen åkte med farmor till Vallby för att gå på julmarknad.
Vi strosade runt där en stund och Fenix provade lyckan i fiskdammen, till hans stora förtjusning fick han godispåsnapp!
Han fick även prova på ponnyridning innan vi åkte hem igen, han var så duktig! Jag träffade på Kim och hennes tvillinggravidmage oxå! Vi ska ta en fika här framöver, ska bli mysigt!
Fenix ligger nu och sover middag och Corona ligger i min famn och sussar! Blir en lugn eftermiddag och kväll nu!  


Pluttan på väg på julmarknad

Fiskdamm

Godis!





Ponnyridning




Kommentarer
Carina Ohlsson

Han kom inte hem i dag =( men då ska jag få honom i morgon så jag hoppas de blir så =)

Så det ska nog inte vara några problem med att hitta på något =)

Kul med julmarknad =)

kram

2011-11-20 @ 20:05:28
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0