Hallen

Fenix vaknade kvart över sju i morse, vi gick då upp och tittade på Bärgaren som är hans favorit. Jag passade på att förhandsboka och beställa Bilar 2 som kommer ut i slutet av november. Han ska få den i julklapp!
Halv nio lämnade jag honom på dagis och nu sitter jag här framför darorn och väntar på att Corona ska vakna. Hon har nu sovit i 12 timmar så det borde vara dags att stiga upp snart, längtar efter att få krama och pussa på henne men även snusa i hennes sametslena blonda hårfjun! 
Idag blir det en lugn dag hemma, ska väl plocka undan lite som vanligt och laga mat och kanske baka lite.  

Nu är tapetseringen i hallen färdig! Det vart kanonfint och Daniel har varit jätteduktig, han har i sig fått en hel del proffshjälp av Fenix!
Den gräsliga panelen är borta och ny fräsh tapet sitter uppe, härligt!
Daniel har köpte hem lister och dörrfoder som förhoppningsvis kommer upp i helgen som kommer!  


Panelen innan

Fenix hjälper till att bära ut den gamla panelen





Inspekterar så pappa gör rätt





Spackling

Nya tapeten



Klädeshängaren


Kommentarer
Carina Ohlsson

va snyggt det blev i hallen =)

2011-11-09 @ 12:48:31
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0