1:a advent

I morse vaknade Fenix vid sju tiden. Vi gick då upp och Daniel tände massa ljus i vardagsrummet, det vart lite adventsmys innan Daniel gick upp och gjorde god frukost åt oss. Vid kvart i tio väckte jag Corona, hon hade då sovit i över tolv timmar. Jag klädde på henne och sen åkte jag och barnen och hämtade upp mamma och pappa på landet, vi åkte sedan i samlad skara till lohärads julmarknad. Vi träffade på farmor och farfar som oxå var där och vi tog en fika tillsammans allihopa.
Jag köpte en julstrumpa till Corona pch en äppelglögg, från lohärads bryggeri. Den var jättegod och i och med att det var en lättglögg så kan ju jag oxå dricka den. Blir ingen starkvinsglögg i år då jag tycker det är onödigt att dricka det då jag ammar.
Fenix provsmakade lite choklad och provade lyckan i fiskdammen.
Vi åkte sedan hem där Daniel höll på att spackla, det vart lite lunch och sedan fick Fenix hoppa i säng, Corona ligger oxå och vilar.
Ikväll blir det middag och farmor och farfar.

Morgonmys

Mysfrukost med tänt adventsljus



På väg på marknad

Fiskdamm

Fika

Hos mormor






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0