v.36

Då var i vecka 36 och nu är det bara 4 veckor kvar till beräknat, hon kan ju komma tidigare eller senare oxå men om max 6 veckor så ska hon vara hos oss i alla fall.
Hon har blivit en stor tjej nu och ska väga runt 2.8 kg, man märker det när hon tar i och bånglar omkring. Allt går fortfarande som på räls. Jag är hungrig som en varg hela tiden och springer och kissar hela tiden men det hör ju liksom till! I morgon blir det ett nytt besök hos barnmorskan. Då ska vi kolla om järnvärdet har blivit något bättre, ska bli spännande att se vikten och hur magmåttet blivit nu under två veckor. Hoppas det har ökat.
Hur mysigt det än är att ha henne i magen så längtar vi efter henne nu och vill pussa och hålla om henne!

v.36

I går

Kram syster

Puss syster


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0