V.35

Den 10:e december förra året skrev jag för första gången om att vi skulle få ett till litet mirakel, nu är vi i vecka 35 och det är bara 5 veckor kvar till beräknat, + - 2 veckor. Tiden har gått så fort, om mindre än två månader har vi våran lilla mirakeldotter hos oss!
Jag har mer och mer sammandragningar och hon trycker väkldigt mot bäckenbotten med jämna mellanrum. I och med att jag inte har speciellt mycket underhudsfett så känner man henne väldigt tydligt, hon ligger med huvudet neråt och lilla rumpan uppåt. Daniel fick känna på huvudet här om dagen. Varken jag eller magen har blivit speciellt stora men jag tror att tjejen är ganska så stor, det känns så när hon tar i och bufflar omkring. Igår kväll låg jag och Daniel tittade på tv och kände på mirakelsparkarna. En stark liten tjej! Min ämnesomsättning och hennes näringsupptag gör att jag är konstant hungrig, jag vaknar tidigt på morgonen och är jättehungrig. När jag äter så håller jag mig på det i ungefär en timme sedan är jag hungrig.
 igen! Är fortfarande konstant kissnödig oxå, hon trycker på blåsan precis hela tiden! Jag mår dock fantastiskt bra och är så lycklig!
 

v.35


Pappa får sig lite sparkar

Myser med vårt lilla mirakel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0