Söndagen, firande av Carina!

I söndags fortsatte grabbarna att måla och snickra här hemma. Jag och Fenix busade ute i solen och tog en promenad under tiden. Efter lunchen fick Fenix vila en stund och efter det åkte vi till Kallhäll för att fira Carina som fyllt år! Det bjöds på jättegod tårta och kakor! Efter fikat gick vi alla ut till lekparken och Fenix fick busa av sig ordentligt. Lilla söta Elvira satt och plockade med grässtrån, så himla sött! Vid halv fem begav vi oss hemmåt, vi åkte förbi landet och hämta upp mamma på vägen. Pappa hade åkt till farmor och mamma ville vara kvar en stund till på landet så skjutsade vi hem henne istället.
På vägen hem köpte vi med oss mat.
Kvällen blev lugn med mys i soffan.
Carina, hjärtat, jag har inte glömt bort, ska maila över alla bilder till dig! Puss och tack för en superdag!


Morgonpromenad till stranden


Kollar igenom lilla Elviras leksakslåda

Nyvaken liten tjej

Lite förfriskning

I lekparken

Wiiiie!

Grabbarna busar av sig

Lek i sandlådan

Bilkörning

Jag och Carina har det skönt i solen

Elvira åker rutschkana för första gången

Så duktig liten tjej

Gullunge!

Fina Elvira

Vildbattingen

Skönt i solen

Fina tjejen!


Kommentarer
Carina

vilka fina bilder älskade! ingen brådska, bara jag får dom så småning om :) puss!

2011-05-11 @ 22:56:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0