Utkast: Maj 5, 2011

I går tvättade jag alla bebiskläder i storlek 50-56, bebissängkläder och filtar, skönt att ha det klart när lilltjejen kommer!
Jag och Embla hann med en promenad i skogen innan vi gick ner och hämtade Fenix på dagis, det vart ett kärt återseende mellan hund och barn! Dem är så söta, Embla pussar och Fenix skrattar!
Vi åt mellis när vi kom hem och hängde sedan lite tvätt mm.
När Daniel kom hem åt vi middag och sedan åkte vi in till norrtälje. Daniel hade tid för fotvård hos Carro och jag och Fenix följde med honom dit och passade på att hälsa på Carro. Jag och Fenix fortsatte till H&M där vi köpte två par shorts till honom. När vi var klara där gick vi in på kryddan och handlade och sedan gick vi upp till mormor och morfar och väntade på att Daniel skulle bli klar.
Fenix vart glad att komma dit och vart bjuden på gurka som han älskar, han hjälpte även till att städa lite innan Daniel dök upp och vi åkte hem. Jag gick ut med Embla och sedan nattade vi Fenix tillsammans!
Daniel gick upp på logen och fixade lite med båten på kvällen och jag hoppade ner i sängen och läste, skönt att få lägga sig tidigt.

Kärt återseende efter dagis

Polarna håller span tillsammans!


Älsklingen sitter i fotbad

Solen tittade fram en stund och då slapp Fenix mössan

Mormor och morfar bor på 4:an

Massa smaskigt på bänken

Gurka!

Smaskigt

Törstig

Dammvippan i skurhinken går ju bra det med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0