Lördag

I går höll Daniel på med båten hela dagen. Fenix och jag åkte in till norrtälje på morgonen och köpte en liten "byrå" som passar till hallmöbel, vi passade även på att lämna tillbaka Fenix´s sandaler som inte passade. När vi kom hem så åt vi lunch och sedan fick Fenix vila en stund. Jag monterade ihop möbeln som vi köpt under tiden.
När lilleman vaknade så gick vi ut och busade, det var lite småkallt, hoppas värmen och solen kommer tillbaka snart! Fenix gick efter en stund upp till farmor och farfar och letade efter katterna, vi vart inbjudna på fika och farfars bror med fru kom oxå förbi och fikade.
När vi kom hem igen så lagade vi middag, Daniel åt snabbt med oss och försvann sedan igen. 
Det vart lite inomhuslek innan vi jag och Fenix tog en promenad med Embla, när vi kom hem fick han duscha och sedan hoppa i säng!
 
Gott med lunch

Inspekterar gräsklipparen

Glad kille på sin älskade cykel

Hej, hej mamma!

Plockar blommor

Vad vill du?

Tar en pause

Fina killen

Mammas hjärta

Kul att dra barnvagn

Lastar i grus i vagnen

Bra sittplats?

Här var det nog bättre

Farmor kom och höll sällskap

Fika hos famor och farfar där farfars bror Bengt med fru oxå var

Läser jordbruksaktuellt

Provsitter nya hallmöbeln


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0