Fredag

Fredagen startade som alla andra dagar med mys i sängen, vi gick sedan upp och åt frukost. Efter det tog vi en promenad ner till badplatsen. Det var så skönt i solen men Fenix är så envis och han älskar sin mössa så den ville han inte ta av trots värmen, rolig unge! När vi kom hem från promenaden så hade Daniel kommit hem igen, det var någon maskin på jobbet som hade gått sönder så han inte kunde fortsätta och fick då komma hem istället, roligt för mig och Fenix!
Daniel satte foder runt Fenix´s fönster och fortsatte med staketet ute. På kvällen grillade vi och farmor kom förbi med ett tält till Fenix som han tyckte var jätteroligt! Innan middagen var jag in till norrtälje och lämnade Embla hos mamma och pappa som ska ha henne under helgen!

Mys i sängen

Läser tidningen till frukosten

Intressant

Smörgås

Nere vid stranden

Lite mellis

Hjälper pappa med staketet

Åka bilkärra är skoj

Hälsar på hästarna

Grabbarna grillar

Nya tältet

Jaha....

...det här var ju skoj!

Krypa, krypa!

Tittut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0